Vårt erbjudande kan paketeras kring tre huvudsakliga områden:

Touchpoints.png
Goal.png
circle-cropped.png

Varumärke och positionering

Genom data-drivna insikter bygger vi en varumärkesstrategi som driver engagemang och ökar intäkterna genom segmentering, målgruppsval och positionering.

Marknads- och konsumentinsikter

Genom djupa marknads- och konsumentinsikter identifierar vi möjligheterna som får varumärken att växa.

Produkt-, tjänste-, & kommunikationsutveckling

Vi hjälper varumärken att växa genom konsumentinsikter som leder till innovation och nya affärsmöjligheter. Tillsammans med vår systerbyrå Jungle skapar vi lösningar som förbättrar kundupplevelsen

Några exempel på vad vi hjälper våra kunder med inom respektive område:

  • Marknads- & kategorikartläggning

  • Drivkraftsanalyser

  • Kartläggning av konsumentresor

  • Fokusgrupper & kvantitativ research

  • Conjoint-analyser

  • Dashboards

  • Segmentering

  • Målgruppsanalyser

  • Targeting & Personas

  • Varumärkespositionering

  • Varumärkes arkitektur

  • Varumärkestracking

  • Produktutveckling

  • Test av ny kommunikation

  • Kommunikationseffektivitet

  • Kampanjutvärderingar

  • Ekonometrisk modellering

  • Försäljningsmodellering & mediaeffektivitetsanalyser

  • Budgetanalyser och allokering


Koll på varumärket?

Någon med mer gedigen erfarenhet av varumärkesresearch och utveckling än Patrik Furuhagen är svårt att hitta. Kanske omöjligt. Patrik är dock väldigt enkel att få kontakt med.

patrik.furuhagen [at] catalyse.se
+46 705 90 59 35